Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2016

ΒΟΜΒΑ-Έδωσα 70.000.000 εκατ. ευρώ για την άδεια. Απαιτώ σε 90 μέρες να κλείσεις τα κανάλια!


Eδωσα 70.000.000 εκατ. ευρώ για την άδεια. Απαιτώ σε 90 μέρες να κλείσεις τα κανάλια που δεν έχουν άδεια και να σταματήσουν τα media shops να τους δίνουν διαφήμιση…

Ενας από τους 4 υπερθεματιστές ήταν κάθετος στις κουβέντες του τόσο με τον Αλέξη Τσίπρα, όσο και με τον Νίκο Παππά. Σύμφωνα με τον ίδιο είναι η σειρά της κυβέρνησης να κλείσει τα υπόλοιπα κανάλια και να απαγορεύσει και στις διαφημιστικές να τους δίνουν διαφήμιση. Οπως αντιλαμβάνεστε το παιγνίδι στα ΜΜΕ γίνεται όλο και πιο ζόρικο…Εάν ικανοποιηθούν οι επιθυμίες του ενός από τους 4 που έλαβαν άδεια ως το τέλος του 2016 θα πρέπει ο Alpha, το Star και το Mega να βάλουν λουκέτο ή να εκπέμπουν διαδικτυακά ή με κάποιο άλλο τρόπο τέλος πάντων που δεν θα τους επιτρέπει να ανταγωνίζονται στα ίσα όσους πλήρωσαν για την άδεια.
Αυτoί είναι οι όροι του συγκεκριμένου υπερθεματιστή για να μην μπει στην διαδικασία αμφισβήτησης του διαγωνισμού εξαιτίας του ρόλου που έπαιξε ο Καλογρίτσας.
-Εαν θέλετε να πάρετε τα 70.000.000 εκατ. ευρώ, κλείστε τους!..
Η κυβέρνηση λοιπόν εκτός από του ότι πρέπει να στείλει τα ΤΕΑ (Τάγματα Εθνοφυλακής Αμύνης) να κλείσουν τα κανάλια του Βαρδινογιάννη, του Κοντομηνά, του Κουρή, του Βρυώνη και των υπολοίπων θα πρέπει να στείλει τα ΤΕΑ να συλλάβουν τους επικεφαλής των media shops σε περίπτωση που εξακολουθήσουν να δίνουν διαφήμιση στα κανάλια που δεν πήραν άδεια!
Μιλάμε για το απόλυτο χάος. Εάν τελικά η κυβέρνηση υποκύψει και κλείσει τα κανάλια ο Μητσοτάκης πολύ δύσκολα θα τολμήσει να δώσει άδειες στους υπόλοιπους καναλάρχες-ειδικά εάν δεν πληρώσουν τουλάχιστο 70.000.000 εκατ. ευρώ τη μία.
Στο μεταξύ έχει σχηματισθεί δικογραφία για τις αλλοιωμένες επισκεψιμότητες στο διαδίκτυο που πηγαίνει πακέτο με τους χακαρισμένους λογαριασμούς της Yahoo και τους εν Ελλάδι εμπλεκόμενους. Ο αθέμιστος ανταγωνισμός έχει ξεπεράσει κάθε όριο σε μια χώρα που πολύ δύκολα ένα ενημερωτικό site μπορεί να έχει πάνω από 100.000 μοναδικούς επισκέπτες τη μέρα.
Κι όμως οι “ειδικοί” φροντίζουν να αλλοιώνουν τις επισκεψιμότητες σε βάρος των διαφημιζόμενων κάτι στο οποίο το “Κουρδιστό Πορτοκάλι” έχει αναφερθεί κατ΄επανάληψη.
Τα καλύτερα έρχονται…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις