Τρίτη 2 Αυγούστου 2016

ΑΙΣΧΟΣ! Ο Χριστός «πέθανε» και την θέση του πήρε ο Αντίχριστος, σύμφωνα με πίνακα του ΟΗΕ στη Νέα Υόρκη!

ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΙΝΑΚΑ ΣΤΟ ΚΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΟΗΕ:

 

«Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΑΣ ΠΕΘΑΝΕ, ΚΑΙ Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΠΑΡΗΛΘΕ...
ΕΝΩ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ, ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ, ΕΞΟΥΣΙΑΖΩ ΤΟΝ ΟΗΕ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ Η ΕΠΟΧΗ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ...»


  





 


Πρόσφατα κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο,(5/10/15) ένα πολύ 
σημαντικό άρθρο, το οποίο με πολύ εύστοχο τρόπο αποκωδικοποιεί και αναλύει όλα τα συμβολικά μηνύματα ενός Νεοταξικού πίνακα που βρίσκεται σε κτήριο του ΟΗΕ στην Νέα Υόρκη.
Ο πίνακας και το δημοσίευμα αυτό, αποδεικνύουν περίτρανα, (για όσους έχουν μάτια που βλέπουν και αυτιά που ακούνε) ότι όλα αυτά, που χρόνια τώρα κηρύττει, γράφει και πιστεύει ακράδαντα η ταπεινότης μου, είναι ΑΛΗΘΕΙΑ και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, άσχετα εάν ηχούν εις «ώτα μή ακουόντων», ή δεν τα πιστεύει σχεδόν ΚΑΝΕΙΣ!
Ότι δηλαδή, ζούμε στα έσχατα χρόνια, στην εποχή του Αντιχρίστου. Ότι ο «άνομος, ο υιός της απωλείας» ο Αντίχριστος δηλαδή, γεννήθηκε-ήλθεν, από την δεκαετία ακόμη του ’80, και άρα σύμφωνα με την Αγία Γραφή τους Προφήτες και τους θεοφόρους Πατέρες μας, φθάσαμε στο Τέλος του ορατού αυτού Κόσμου.

 
Μπορεί βέβαια, ο συντάκτης του κατωτέρου αξιόλογου άρθρου, όπως και  πολλοί άλλοι, να ομιλούν, να γράφουν, να σχολιάζουν και να καυτηριάζουν όλα αυτά τα θέματα και άλλα παρόμοια. Μπορεί να λένε, να γράφουν και να ομολογούν κατά καιρούς ΟΛΟΙ τους, ότι ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ. Ότι έχουν διαλυθεί τα πάντα. Ότι συμβαίνουν παγκοσμίως «ΣΗΜΕΙΑ και ΤΕΡΑΤΑ». Ότι για πρώτη φορά γίνονται παγκοσμίως, τόσες πολλές και φοβερές καταστροφές και θεομηνίες, τόσο πολλά παράξενα και πρωτόγνωρα «πράματα και θάματα». Ότι η ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ έφθασε στο αποκορύφωμά της. Ότι προδίδεται και διώκεται η Ορθοδοξία και ο Χριστιανισμός. Ότι η Παγκοσμιοποίηση, ο Οικουμενισμός και η Πανθρησκεία, έχει αλώσει και καταλάβει τους πάντες και τα πάντα, και άλλα πολλά παρόμοια, κατ΄ άλλα όμως εθελοτυφλούν, δεν πιστεύουν, ούτε παραδέχονται ότι είμαστε στην εποχή του Αντιχρίστου, στο Τέλος του κόσμου ή έστω και κοντά στο Τέλος και συνεχίζουν «ελαφρά τη καρδία» να αποκοιμίζουν τον κόσμο με πολλούς και διαφόρους τρόπους, λέγοντάς τους πολλά και διάφορα, του τύπου: 

«ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ... κανείς δεν γνωρίζει πότε θα έλθει το Τέλος, το λέει ο ίδιος ο Χριστός «ΟΥΔΕΙΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ»... γι΄αυτό συνεχίστε την ζωή σας κανονικά, σαν να μην συμβαίνει τίποτα...  κοιμηθείτε ήσυχα... όλα θα πάνε καλά, μην φοβάστε ο Θεός δεν θα μας αφήσει... σύντομα θα ΛΑΜΨΕΙ η Ορθοδοξία και ο Ελληνισμός, έχουμε μέλλον μπροστά μας... εμείς θα κατακτήσουμε όλο τον κόσμο... εξ άλλου ακόμα δεν πήραμε την Πόλη...»  και άλλα πολλά τέτοια ανόητα, φαιδρά, εμετικά, κακόδοξα και πλανεμένα! (Απαντήσεις βέβαια για όλα αυτά έχουν δοθεί εδώ και πολλά χρόνια και μπορείτε όσοι ενδιαφέρεστε ναδείτε εδώ αλλά και σε πολλά άλλα άρθρα της ιστοσελίδος μας και ιδιαίτερα στο ΜΕΝΟΥ: «ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΚΑ»)

«ΥΠΟΚΡΙΤΑΙ»,... θα τους έλεγε ο Κύριός μας, πως γίνεται να καταλαβαίνετε ΟΛΑ τα άλλα, ενώ «ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ» δεν ημπορείτε να τα καταλάβετε;... (άραγε δεν μπορείτε ή δεν θέλετε;)
«Υποκριταί, το μεν πρόσωπον του ουρανού γινώσκετε διακρίνειν, τα δε σημεία των καιρών ου δύνασθε γνώναι;»(Ματθ. ις’, 3)

Τι άλλο θέλουν να δουν ακόμη για να πιστέψουν, ότι πράγματι φθάσαμε στο Τέλος; Μήπως, να κυβερνηθεί η ΟΡΘΟΔΟΞΗ Ελλάδα μας από ΑΘΕΟΥΣ; Έγινε και αυτό! (Όχι ότι οι άλλοι βέβαια ήταν καλύτεροι, αλλά τέλος πάντων..)

Να! 
Δείτε και αυτόν τον πίνακα, (*) που υπάρχει μέσα στο κτήριο του ΟΗΕ, στην Νέα Υόρκη, όπου μέσα και από εκεί στἐλνει ο Αντίχριστος ξεκάθαρα, απροκάλυπτα και στεντορεία τη φωνή το διαβολικό μήνυμά του, ότι:
«Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΕΘΑΝΕ, ΚΑΙ Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΠΑΡΗΛΘΕ. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ, ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ. ΕΞΟΥΣΙΑΖΩ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟΝ ΟΗΕ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. Η ΕΠΟΧΗ ΜΟΥ ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ. ΣΥΝΤΟΜΑ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΘΑ ΜΕ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΤΕ ΩΣ ΣΩΤΗΡΑ, ΜΕΣΣΙΑ, ΒΑΣΙΛΙΑ ΚΑΙ ΘΕΟ, ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩΝΤΑΣ ΜΕ ΓΟΝΑΤΙΣΤΟΙ ΝΑ ΣΑΣ ΣΩΣΩ...»

Ισως έτσι καταλάβετε κάτι, ή μπορέσετε και ΞΥΠΝΗΣΕΤΕ έστω και λίγο πριν την Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου μας! 


 ________ 

(*)
Τέτοιους παρόμοιους νεοταξικούς πίνακες θα συναντήσει πλέον κανείς παντού, σε όλο τον κόσμο. Μάλιστα  σε δύο τέτοιους παρόμοιους  πίνακες που υπάρχουν, ο ένας στο διεθνές αεροδρόμιο του Ντένβερ, και ο άλλος στην Τράπεζα της Αμερικής, πάλι τελείως «τυχαία» και «συμπτωματικά» αυτό το παιδί-Αντίχριστος ομοιάζει καταπληκτικά με το παιδί-Αντίχριστος αυτού του πίνακα, σε διαφορετικές ηλικίες βέβαια.

Και ακόμη, τελείως «τυχαία» και «συμπτωματικά» πάλι, το παιδί-Αντίχριστος και στις τρείς αυτές φωτογραφίες ομοιάζει απίστευτα με το πρόσωπο του γνωστού Πρίγκιπα (σε παιδική ηλικία) που έχουμε καταδείξει ως τον ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ μέσα από το βιβλίο μας «Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ ΤΟΥ ΑΝΟΜΟΥ»!

ΤΥΧΑΙΟ;!...




Η τοιχογραφία με το παιδί στην Τράπεζα της Αμερικής


 
Ο πίνακας στο Αεροδρόμιο του Ντένβερ, που παρουσιάζει όλα τα κράτη του κόσμου (μέσα από τα παιδιά) να παραδίδουν όλες τις σημαίες τους σε ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ! Εάν προσέξει κανείς θα δει οτι είναι το ίδιο παιδί το οποίο απλά μεγάλωσε.




Υ/Γ
Και μια ρητορική ερώτηση:

Εάν δεν έχει γεννηθεί ακόμη ο Αντίχριστος γιατί άραγε γίνονται όλα αυτά; Μας κοροϊδεύουν; τους κοροϊδεύουν; ή παίζουν εν ου παικτοίς;

(π. Μάξιμος)






Ο ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ «ΠΕΘΑΝΕ» ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΗΡΕ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΠΙΝΑΚΑ ΣΤΟ ΚΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΟΗΕ ΣΤΗ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ





 
Υπάρχει ένας τεράστιος ζωγραφικός πίνακας στο κτήριο του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ), στη Νέα Υόρκη, στον οποίο ο Ιησούς Χριστός είναι νεκρός και ο Αντίχριστος τον αντικαθιστά στον κόσμο ως θεός. Ο συγκεκριμένος πίνακας είναι ζωγραφική του Alexander Kishchenko και δωρίθηκε από την Λευκορωσία στον ΟΗΕ, ονομάζεται δε «Τσερνομπίλ» (Чернобыль), και αναφέρεται στο γνωστό πυρηνικό δυστύχημα από το οποίο επλήγη ιδιαίτερα και η Λευκορωσία. Ο πίνακας λόγω του ότι είναι όχι κατά τύχη προσφιλής, αρκετές φορές αποτελεί σκηνικό σε λήψεις φωτογραφιών διάσημων ανθρώπων. Όπως για χάριν παραδείγματος, ο ηθοποιός Νίκολας Κέϊτζ (Nicolas Cage) όταν έγινε Πρεσβευτής Καλής Θελήσεως στον ΟΗΕ, φωτογραφήθηκε εμπρός του πίνακα στεκούμενος και εμπρός της Παναγίας, κρύβοντας έτσι την φοβερή εικόνα της Θεοτόκου Μαρίας που κρατάει στην αγκαλιά της τον νεκρό Χριστό.




Κάποιες πληροφορίες για τον πίνακα είναι σημαντικές. Όλος ο πίνακας βρίθει από νεοταξικά σύμβολα, η ανάλυση των οποίων θα μπορούσε να γεμίσει ολόκληρο τόμο εγκυκλοπαιδείας, θα σας παρουσιάσουμε τα σημαντικότερα σύμφωνα με το pentapostagma.gr. Την επίσημη κριτική-περιγραφή του πίνακα κάνει η Λαρίσα Φίνκελστάϊν (Лариса Финкельштейн), Λευκορωσίδα κριτικός τέχνης στην ιστοσελίδα του ΟΗΕ στην Ρωσία ενώ ο πίνακας βρίσκεται στις ΗΠΑ! Η Λ. Φίνκελστάϊν πέρα από τα κοινότυπα που γράφει όπως π.χ. «Τσερνομπίλ – ένα τραγικό παράδειγμα, ένα όνειδος και ένα μάθημα στον κόσμο» , «σύμφωνα με τους νόμους της ζωγραφικής τέχνης ο καλλιτέχνης δεν απεικονίζει τη φρίκη της καταστροφής του Τσερνομπίλ, αλλά μόνο συνειρμική – χρωματική αντίθεση», κάνει ανάλυση περί αντίδρασης της φύσεως και άλλα παρόμοια περί ζωγραφικής. Πλην όμως η Λ. Φίνκελστάϊν αποφεύγει να χρησιμοποιήσει τα «Χριστός» «Αντίχριστος», και αναφέρεται στη θυσία «της σύγχρονης Παναγίας με το βρέφος» και στο «φωτεινό αγόρι» αντίστοιχα. Αξίζει να τονιστεί ότι ο συγκεκριμένος ζωγράφος έχει αναφερθεί ξανά με ζωγραφικά του έργα στον Χριστό και στον Αντίχριστο, αλλά σε άλλες κριτικές αναφέρεται κανονικά από τους σχολιαστές η αντιπαράθεση Χριστού – Αντιχρίστου, «противоборство Христа и Антихриста» όπως γράφουν.




Το ουσιώδες δεν είναι να εξηγήσει κάποιος στον παρατηρητή το πώς αποτύπωσε ο ζωγράφος την φαντασία του σε πανί με χρώματα και εικόνες, επηρεάζοντας έτσι την ελεύθερη σκέψη, αλλά το τι κοιτάζει ο παρατηρητής. Η κριτική των κριτικών δικαιολογεί καλλιτεχνίες παρά διασαφηνίζει κρυφοτεχνίες. Όμως, όταν κάποιος βλέπει δέκα ερπετά (φίδια ή δράκοι;) να βγαίνουν από μία σφαίρα, ζώα που ανεβαίνουν από την άβυσσο και τα οποία συμβολίζουν αρχαίους θεούς όπως ο πετεινός που είναι ο Ιανός για τους Ρωμαίους ή ο Μίθρας των Περσών κλπ, ο γκρι-μπλε Άτλας που δεν βαστάζει πλέον τον κόσμο αλλά την ενέργεια, και τόσα άλλα που δεν είναι δυνατόν να αναλυθούν και να εξηγηθούν σ’ αυτό το άρθρο· και μόνο λοιπόν που τα κοιτάζει ο θεατής άλλα μηνύματα εισβάλουν στο μυαλό του δια των οφθαλμών του.
Η απεικόνιση χριστιανικών παραστάσεων γίνονται από τον ζωγράφο με ολοφάνερη χρήση της βυζαντινής τεχνοτροπίας, π.χ. στον Ιησού Χριστό και στην Παναγία, καταφανώς επικεντρίζοντας την ορθοδοξία.




Επάνω αριστερά στον πίνακα υπάρχει ο εσταυρωμένος που παραδίδεται καθέτως σε δακρυσμένα μάτια κάποιου. Στην απέναντι άκρη, με τον θρίαμβο του Αντιχρίστου γκρεμίζονται τα ευλογημένα από τον Χριστό, ο οίνος (θεία κοινωνία) και το έλαιον. Επίσης γκρεμίζονται φρούτα όπως τα κεράσια, αυτό διότι το κεράσι χαρακτηρίζεται και ως φρούτο του Παραδείσου που θέλει να πει ότι ο Παράδεισος γκρεμίζεται και ο Αντίχριστος φτιάχνει δικό του παράδεισο και σταματάει εδώ το σχέδιο του Θεού για τον άνθρωπο. Στις δυο κάτω γωνίες του πίνακα ο ζωγράφος ζωγράφισε δύο σεραφείμ τα οποία όμως ουδεμία σχέση έχουν όπως εμείς τα βλέπουμε στους ορθοδόξους ναούς μας. Στον πίνακα τα δύο σεραφείμ έχουν απαίσιο και τρομακτικό πρόσωπο. Οι όψεις τους είναι μαυροκόκκινες που τα κάνουν να μοιάζουν με τον δαίμονα Σαμαέλ, όπως αυτός απεικονίζεται από τους πιστεύοντες σ’ αυτόν.



 


Ανάμεσα στα δύο σεραφείμ, η φιλόστοργη Παναγία με τα έντονα βαμμένα κόκκινα χείλη της  –υποβαθμίζοντας με θράσος ο Kishchenko την αγνότητα της πανάγνου–  φεύγει από τον χώρο έχοντας στην αγκαλιά της τον νεκρό Ιησού. Τα χέρια του Χριστού, τα χέρια που πάντοτε ευλογούν όταν βρίσκεται φιλάρεσκα στην αγκαλιά της μητέρας του, τώρα κρέμονται άψυχα. Είναι τα άψυχα χέρια ενός αποτυχημένου Θεού.
Όπως φαίνεται στη σύνθεση, όλα τα ανθρώπινα σώματα έχουν χρώμα γκρι, το γκρι του δελφινιού, και μπλε, λες και επειδή κάποιοι θέλουν να επικρατήσουν οι κανονικοί γαλαζοαίματοι. Λες και οι ίδιοι κάποιοι θέλουν να επιφέρουν στην Γη μια παμπάλαια τάξη που μας την παρουσιάζουν ως νέα. Μόνο η Παναγία και ο καστανόμαλλος Χριστός έχουν τα γνωστά χρώματα στην επιδερμίδα τους.
Αριστερά της Παναγίας, γυμνός, και λιγόσαρκος, και αποκαμωμένος, και γονατιστός ικέτης, είναι ο κενός σύγχρονος άνθρωπος που απογοητεύτηκε από τον Χριστό και απευθύνεται εν απογνώσῃ και με αγωνία στον αντί του Χριστού, στον Αντίχριστο.



Στο δεξιό τμήμα του πίνακα δεσπόζει η παράσταση με τον Αντίχριστο στην αγκαλιά της δικής του μητέρας που είναι η Ιστάρ, Αστάρτη, πόρνη της Βαβυλώνος, όπως θέλετε πείτε την το ίδιο πρόσωπο είναι. Ο Αντίχριστος είναι ένα υγιέστατο, γυμνό, ξανθό παιδάκι με γαλανά μάτια, σκέτος άριος, που σηκώνει θριαμβευτικά το χρυσό μήλο. Το χρυσό μήλο της γνώσης. Διότι με την γνώση, δηλαδή με την επιστήμη, θέλει να σταματήσει το σχέδιο του Θεού. Γι αυτόν τον λόγο κάποιοι που συναθροίζονται στο σκότος εν κρυπτώ, λένε στην «προσευχή» τους απευθυνόμενοι στον Χριστό: Μισείς την ευτυχία, αλλά εμείς θα την κερδίσουμε με την επιστήμη σε πείσμα σου. Κάθε πρόοδός μας είναι θρίαμβος με την οποία συντρίβουμε την θεότητά σου. Στο άλλο χέρι ο μικρός Αντίχριστος κρατάει ένα αντικείμενο σε σχήμα ανάποδου «τ», τέρμα το «+» δηλαδή ο σταυρός. Κρατώντας στα δύο του χέρια πράγματα, δεν μπορεί να αντι-ευλογήσει.


Ο ΟΗΕ προτίθεται να «επιτεθεί» στον τάφο του Χριστού, στην Ιερουσαλήμ, την 1 Μαΐου 2017, την ίδια ημέρα που θα δώσουν εντολή στους ορθοδόξους ιερείς να ξυριστούν και να κουρευτούν. Την 1 Μαΐου 2017 σχεδιάζουν να καταργήσουν το ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων και όλα τα προσκυνήματα της από αιώνων δικαιοδοσίας του, ο τάφος του Χριστού τους ενδιαφέρει περισσότερο, να παραδοθούν για την από κοινού διαχείριση στους ΟΗΕ, UNESCO, Βατικανό και Ρωσική εκκλησία (και ας πιστεύουν πολλοί ότι θα μας σώσουν οι Ρώσοι), εκδιώκοντας έτσι τους έλληνες μετά από αιώνες. Το Πάσχα του 2017 εορτάζεται στις 16 Απριλίου, επομένως το 2017 είναι και το τελευταίο έτος που θα μπει στον πανάγιο τάφο του Χριστού ορθόδοξος έλληνας πατριάρχης για να πάρει το Άγιο Φως.
Τον πίνακα που τοποθέτησαν στο κτήριο του ΟΗΕ δείχνει την τελική νίκη του Αντιχρίστου. Τον Χριστό τον ρώτησαν;

Χρήστος Μαντζιάρης


ΠΗΓΗ:Pentapostagma.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις