Σάββατο 26 Μαρτίου 2016

Συμμαχία "κολοσσός"! Δείτε ποια δυο μεγάλα σουπερμάρκετ γίνονται ένα!

Μια μεγάλη αλλαγή στο χώρο των Ελληνικών καταστημάτων λιανικής πώλησης σημειώνεται στην Ελλάδα,  η οποία και θα σηματοδοτηθεί με την παρουσία δύο μεγάλων οικογενειών
(Σκλαβενίτης – Μαρινόπουλος), οι οποίες συγχωνεύονται και δημιουργούν το νέο «κολοσσό» στο είδος του. 

Οι δύο πλευρές, σύμφωνα με πληροφορίες. συμμετέχουν στην κοινή εταιρεία με 50% εκάστη υπογράφοντας την τελική συμφωνία τη Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016, γεγονός που θα δρομολογήσει τη γνωστοποίηση της εν λόγω συγκέντρωσης στην Επιτροπή Ανταγωνισμού.

Στους όρους της συμφωνίας είναι να χρησιμοποιηθεί το όνομα «Σκλαβενίτης» με το έμβλημα του Μαρινόπουλου. Αυτό τουλάχιστον θα αντικρίζουν οι πελάτες στα 33 σουπερμάρκετ που θα μεταβιβασθούν στην κοινοπραξία που σύστησαν οι δύο λιανεμπορικές εταιρείες και η λειτουργία της οποίας –υπό την αίρεση πάντα της έγκρισης από την Επιτροπή Ανταγωνισμού– τοποθετείται για τις αρχές Ιουνίου. 

Την ίδια ώρα, βρίσκεται σε εξέλιξη το συνολικό σχέδιο αναδιάρθρωσης του Μαρινόπουλου, με πρώτο και βασικό μέλημα την έναρξη αποπληρωμής των προμηθευτών εντός του πρώτου δεκαπενθημέρου του Απριλίου, γεγονός που θα επιτρέψει την επιστροφή των καταναλωτών στα καταστήματα. Ηδη εντός της εβδομάδας έγιναν συναντήσεις της διοίκησης του ομίλου Μαρινόπουλου με δεκάδες προμηθευτές, στους οποίους παρουσιάστηκε η νέα στρατηγική της εταιρείας, συναντήσεις οι οποίες θα συνεχισθούν στο πλαίσιο της αποκατάστασης των σχέσεων της εταιρείας μαζί τους και της σύναψης νέων εμπορικών συμφωνιών.

Μέσα στον Απρίλιο, εξάλλου, αναμένεται να λειτουργήσουν, με βάση το νέο μοντέλο που θα εφαρμόσει ο όμιλος Μαρινόπουλου για το δίκτυο που παραμένει αποκλειστικά υπό τον έλεγχό του, τα τέσσερα πρώτα καταστήματα νέου τύπου, ένα από τον κάθε τύπο. Σημειώνεται ότι το δίκτυο του ομίλου (χωρίς σε αυτό πλέον να συνυπολογίζονται τα 33 υπερμάρκετ που περνούν στη νέα εταιρεία) αποτελείται από 353 εταιρικά καταστήματα και 129 που λειτουργούν με το σύστημα της δικαιόχρησης (franchising). Η αναμόρφωση των καταστημάτων αναμένεται να είναι αρκετά ριζική, με την εταιρεία να θέλει να συνδυάσει, αφενός, την καινοτομία και την απλότητα, αφετέρου, τη σχέση που έχει διαμορφώσει εδώ και δεκαετίες με το καταναλωτικό κοινό, αξιοποιώντας στοιχεία που αποτέλεσαν στο παρελθόν το σήμα κατατεθέν της και παραπέμπουν στην ελληνικότητά της.

Αξίζει πάντως να αναφερθεί, πως την ίδια ώρα, Προσεκτικά και συγκρατημένα, ο όμιλος Μαρινόπουλου αρχίζει να… ξεμυτίζει κι εκτός Ελλάδας. 

Σε ό,τι αφορά τα Βαλκάνια, η εταιρεία φέρεται διατεθειμένη να συνεχίσει να έχει ενεργό παρουσία μόνο στη Βουλγαρία, έχοντας ήδη αποχωρήσει επί της ουσίας από την Αλβανία και κλείνοντας σχετικά πρόσφατα το σημείο πώλησης που είχε στην ΠΓΔΜ. Στην Κύπρο, όπου ο Μαρινόπουλος παρουσιάζει καλές επιδόσεις, η δραστηριότητα θα συνεχισθεί κανονικά, χωρίς να αποκλείεται η ίδρυση και νέων καταστημάτων…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις