Βάσει ποιας νομοθεσίας θα κινηθούν, οι δικηγόροι ναυτικών ατυχημάτων; Σύμφωνα με την ιταλική νομοθεσία;
Σύμφωνα με την «Σύμβαση των Αθηνών» σχετικά με τη θαλάσσια μεταφορά επιβατών και των αποσκευών τους του 1974;
Σύμφωνα με την διεθνή σύμβαση «Death On The High Seas Act» (“DOHSA”);
Οι αποζημιώσεις για αυτούς που έχασαν την ζωή τους, σύμφωνα με την “DOHSA”, δηλώνει ρητά ότι γίνονται για εκείνους που σκοτώθηκαν σε ξένα χωρικά ύδατα ή διεθνή ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ 3 ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΜΙΛΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΤΗ.
Αυτός ήταν ο λόγος που δεν ρυμουλκήθηκε προς Αλβανία ή προς Ελλάδα το πλοίο;
Το πλοίο θα έπρεπε ή δεν θα έπρεπε, να έχει τη δυνατότητα να ταξιδέψει λόγω των ελλείψεων που διαπιστώθηκαν από τις ελληνικές αρχές; σε επικείμενη «διαπίστωση» των Ιταλικών εισαγγελικών αρχών;
Αυτός ο ισχυρισμός, οδηγεί σε ποινικές και αστικές ευθύνες, έναντι των Ελληνικών αρχών;
Η «επί ενοικίαση» από την ΑΝΕΚ, προβλέπει στο συμβόλαιο με τους Ιταλούς πλοιοκτήτες και όλες τις προβλεπόμενες ασφαλιστικές (αστικές, ποινικές) καλύψεις από την πλευρά της ΑΝΕΚ;
Συνεχίζεται…
ΚΛΙΚΑΡΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕ FOLLOW ΣΤΟΝ ΠΑΡΛΑΠΙΠΑ
ΣΤΗΡΙΞΕ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ
ΠΑΡΛΑΠΙΠΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ LIKE
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ δεν παίρνει θέση με πολιτική άποψη σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διαφορά ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δίκη σας ενημέρωση.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.