Ιάπωνες ερευνητές παρουσίασαν μια πειραματική οθόνη που βγάζει μια συγκεκριμένη μυρωδιά, ανάλογα με το περιεχόμενο που παρουσιάζει. Έτσι, για παράδειγμα, αν δείχνει έναν καφέ, ο χρήστης μπορεί να τον....
μυρίσει! Οι τεχνολογίες δημιουργίας εικονικών οσμών ενδιαφέρουν ιδιαίτερα τους διαφημιστές, που θέλουν να κάνουν πιο «ζωντανό» και ελκυστικό ένα προϊόν για τους καταναλωτές.
Η καινοτομική οθόνη, που δημιουργήθηκε από ερευνητές του Πανεπιστημίου Γεωργίας και Τεχνολογίας του Τόκιο με επικεφαλής τους Χαρούκα Ματσοκούρα και Χιρόσι Ισίντα, παρουσιάστηκε στο διεθνές συνέδριο εικονικής πραγματικότητας “IEEE Virtual Reality” στη Φλόριντα των ΗΠΑ, σύμφωνα με το “New Scientist”.
Η νέα τεχνολογία επιτρέπει στην οσμή να φαίνεται πως βγαίνει από το ακριβές σημείο στην οθόνη LCD, όπου απεικονίζεται η αντίστοιχη εικόνα (π.χ. ενός τροφίμου ή ροφήματος), δημιουργώντας τη σχετική ψευδαίσθηση στον θεατή – χρήστη. Στην πραγματικότητα, η πηγή της οσμής βρίσκεται σε διαφορετικό σημείο της οθόνης. Όταν ο θεατής πλησιάζει τη μύτη του κοντά στην οθόνη για να μυρίσει σε διαφορετικά σημεία της, αισθάνεται ότι μεταβάλλεται η ένταση της μυρωδιάς που βγαίνει από τα διαφορετικά σημεία.
ΚΛΙΚΑΡΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕ FOLLOW ΣΤΟΝ ΠΑΡΛΑΠΙΠΑ
ΣΤΗΡΙΞΕ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ
ΠΑΡΛΑΠΙΠΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ LIKE
Κέρδος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ο ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ δεν παίρνει θέση με πολιτική άποψη σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διαφορά ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δίκη σας ενημέρωση.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.